17.05.2021 – 23.05.2021 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze prowadzone w ilości zależnej od prac na budowie:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. 0+530 – 0+715 P; 1+527 – 1+660 L i P (W12); 2+100 – 2+180 L i P (W6); 2+310 – 2+409 L i P (W8); 2+670 – 2+930 L i P (W8); 3+600 – 3+810 L i P (W2); DK8 0+260 – 0+440 (W2); DK8 0+330 – 0+420 (W3); WSP-L04 0+020 – 0+340 (W1); WSP-L04 0+070 – 0+340 (W2); WSP-L04 0+090 – 0+340 (W3); MOP Z-L01 0+250 – 0+440 (W3); 8+720 – 8+725 (W18, W17, W16, W15, W14, W13); 8+744 – 8+770 (W17); 8+744 – 8+780 (W16, W15, W14); 8+744 – 8+790 (W13, W12, W11); 10+341 - 10+350 (W16, W15, W14, W13); 10+610 - 10+635 (W11); 10+665 – 10+670 (W14, W13); 12+810 – 12+880 (W9, W8); 13+830 – 14+300 JP (W1); 15+060 – 15+230 (W3); 15+890 – 15+960 (W9, W8); DG 101618B 0+360 – 0+470 (W3, W2); TG 16+600 – 16+770 (W12); TG 16+670 – 17+770 (W11); TG 20+100 –20+225 (W7); TG 20+275 – 20+400 (W12); TG 20+780 – 21+025 JP (W2); TG 21+175 – 21+575 (W1); DG 20 0+040 – 0+220 (W7, W6); MOP B-Z L 06; L07; L11; L13; L15 (W2); MOP B-W L01 1+250 – 1+400 (W8).
  • Wykop, km. 1+680 - 2+100; 3+000 - 3+590; 9+860 – 10+110; 11+460 - 11+690; 11+960 – 12+190; DG 20 0+310 – 0+600; TG 22+500 – 22+700; PD Budzisko MOP B-Z.
  • Warstwa mrozoochronna, km. 14+310 – 14+560 JP; TG 17+200 – 17+330; 18+570 – 18+600.
  • GWN, km. 0+310 – 0+530 L i P; 0+530 – 0+715 L i P; 6+800 – 6+950 L i P; WSP-L04 0+340 – 0+500; TG 19+320 – 19+500.
  • Podbudowa pomocnicza, km. 0+310 – 0+518; TG 17+200 – 17+330; 18+570 – 18+600.
  • Podbudowa pomocnicza z KŁSM, km. 14+310 – 14+560 JP.
  • Podbudowa z mieszanki związanej C8/10, km. S61 0+000 – 0+312 L; S61 4+940 – 5+475 P; S61 6+119 – 6+600 L i P.
  • Podbudowa z mieszanki niezwiązanej, km. WSP-L04 0+358 – 0+500.
  • WUP C0,4/0,5 km. 9+860 – 9+960 JP, 11+960 – 12+160 JL; TG 18+570 – 18+600.
  • Materac geosyntetyczny wypełniony kruszywem na Obszarze 6, km. 10+660 – 10+670.
  • Zahumusowanie skarp, km. 1+750 – 2+050 L i P.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1 – Beton karp.
  • WS-2 – Beton ścianki zaplecznej w osi P1 JP.
  • WS-2 – Zbrojenie ścianki zaplecznej w osi P1 JL.
  • WS-2 – Beton ścianki zaplecznej w osi P1 JL.
  • WS-4 – Zasypka.
  • WD-7 – Roboty zbrojarskie ustroju.
  • ED-9 – Roboty zbrojarskie skrzydła oś P1 JL.
  • ED-9 – Betonowanie skrzydła w osi P1 JL.
  • ED-9 – Drenaż w osi P3 JL i JP.
  • PZDs-10 – Parasol z warstwy geomembrany i dwóch warstw geowłókniny.
  • PZDs-10 – Zasypka.
  • WS-15 – Montaż konstrukcji stalowej.
  • PZDd-16 – Zasypka inżynierska.
  • PZDd-16 - Deskowanie ustroju nośnego.
  • WD-16A – Deskowanie ustroju nośnego.
  • WD-16A – Zbrojenie ustroju nośnego.
  • WD-17 – Betonowanie poprzecznicy I etap na P2.
  • PZDs-18 – Zasypka inżynierska.
  • WD-19 – Betonowanie nisz dylatacyjnych.
  • PZDs-20 – Zbrojenie ścianek zaplecznych.
  • WS-21 – Zasypka inżynierska.
  • WS-24 – Zasypka.
  • WD-25 – Zbrojenie ustroju nośnego.
  • WD-27 – Zasypka fundamentów P2, P3.
  • WS-28 – P1, P2 Poprzecznica JP/JL – Zbrojenie.
  • WS-28 – P1, P2 Poprzecznica JP/JL – Beton.
  • WS-28 – Zasypka fundamentów P1, P2.
  • PZDd-29 – Drenaż.
  • PZDd-29 – Zasypka.
  • PZDs-31 – Parasol.
  • WD-32 – P1 Skrzydło strona Budzisko - Beton.
  • WD-33 – P5 Ława fundamentowa – Zbrojenie.
  • WD-33 – P5 ława fundamentowa – Beton.

4. Roboty branżowe:

    Zbiorniki:

  • Wymiana gruntu ZB 14, km. 5+850.
  • Wykop ZB 20, km. 8+850.
  • Roboty ziemne ZB 49, km. 20+200.
  • ZB 53.1, km. 23+200.

     Sieć wodociągowa:

  • W-16 km montaż wodociągu, km. 23+100.

     Kanalizacja deszczowa:

  • Przykanaliki DG101618B, km. 0+000 – 0+300.
  • KD 75, km. 9+850.
  • Przykanaliki, km. 13+425 – 13+650.
  • Przykanaliki, km. 14+600 – 14+900.
  • KD 143, KD 144, km. 18+500.
  • KD 149, km. 19+700 – 19+850.

     Kolizje TT:

  • Kolizja Orange 14, km. 22+000.

     Kanalizacja sanitarna:

  • KS MOP Budzisko Zachód - montaż kanału, km. 23+900.

Kanał Technologiczny:

  • Budowa kanału technologicznego, km. 22+880 – 23+400.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Przygotowanie STWiORB (drogowe, mostowe, branżowe).
  • Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).