01.05.2021 – 31.05.2021 r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace projektowe:
1. Projekt Wykonawczy:
- Akceptacja projektu KSZR przez IK. Zamawiający wniósł uwagi do opracowania.
- Przedłożenie projektu światłowodu do podłączenia SZR.
- Ponowne przedłożenie projektu kanału technologicznego, zaktualizowanego o rozwiązania SZR.
- Opracowanie STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Przygotowanie bieżących Kart Nadzoru Autorskiego.
2. Projekty tymczasowej organizacji ruchu:
- PTOR - prace związane z bieżącym utrzymaniem drogi krajowej w obrębie budowy "MOP Budzisko".
3. Projekt Budowlany:
- Oczekiwanie na wydanie zamiennej decyzji ZRID.
W okresie sprawozdawczym wykonywane były następujące prace:
1. Roboty przygotowawcze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy – tyczenia związane z wykonaniem planowanych robót drogowych, mostowych i branżowych, wykonanie inwentaryzacji zrealizowanych robót drogowych, mostowych i branżowych.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP L04 0+020 – 0+487; WSP L03 0+025 – 0+550; 0+000 – 0+715; 0+800 – 1+060; 1+220 – 1+513; 1+527 – 1+680; 2+100 – 2+200; 2+675 – 2+955; 3+590 – 3+820; 5+710 – 5+876; 6+370 - 7+070; 7+100 – 7+480; 7+530 – 7+980; 8+180 – 8+210; 8+590 - 8+700; 8+750 – 8+800; 10+110 – 10+330; 10+350 - 10+650; 10+660 - 10+820; 12+810 – 12+890; 13+960 – 14+300; 14+880 - 15+420; 16+560 – 16+770; 16+770 – 17+100; 19+000 - 19+800; 20+075 – 20+375; 20+725 – 21+025; DG 20; MOP B W i Z.
- Wykop, km. 1+680 - 2+100; 3+000 - 3+590; 4+800 – 5+120; 9+860 - 10+100; 11+960 – 12+590; DG5 0+220 – 0+320; DG6 0+110 – 0+170; DG7 0+000 – 0+260; 19+800 – 19+880; 22+500 – 22+750; MOP B W; MOP B-Z.
- Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5, km. 9+850 – 10+100; 11+960 – 12+190; 18+570 – 18+680; 19+000 – 19+350; 19+725 – 20+080.
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej, km. 4+850 – 5+677 P; 5+470 – 5+677 L; 6+119 - 6+700 L i P; 7+100 – 7+480 L; 0+000 – 0+518 L; 0+300 – 0+518 P; 4+850 – 5+677 L i P; 17+200 – 18+040; 18+550 – 18+950; 19+500 – 19+800.
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa 0-31,5, km. 9+850 – 10+200 JL; 10+850 – 11+400 JL; 11+450 – 12+180; 12+920 – 13+670 JL .
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej C8/10, km. 0+290 – 0+518 P; 0+000 – 0+518 L; 4+900 – 5+465 L i P; 5+525 – 5+677 L i P; 6+119 – 6+560 L i P; 8+820 – 10+200 JL; 10+850 – 11+400 JL; 11+450 – 12+180 JL; S61 17+200 – 17+600 P; S61 17+600 P - 18+200.
- GWN, km. 7+000 – 7+480; 7+530 – 7+980; 11+700 – 11+950; 15+250 – 15+670; 18+680 – 18+950; 19+350 – 19+725; 21+175 – 21+500.
- Stabilizacja podłoża, km. 4+390 – 4+770 L.
- Warstwa mrozoochronna, km. 5+950 – 6+370 L i P; 9+850 – 10+100; 11+450 – 11+700; 11+960 – 12+190; 12+920 – 13+500 JL; 15+670 – 15+840 JL; 18+570 – 18+680; 19+000 – 19+350; 19+725 – 20+080.
- Zahumusowanie skarp, km. 1+750 – 2+050 L i P; 3+000 - 3+400.
- Materac geosyntetyczny wypełniony kruszywem na Obszarze 4 i 5, km. 8+745 – 8+760; 10+620 – 10+640.
- Materac geosyntetyczny wypełniony kruszywem na Obszarze 6, km. 10+660 – 10+670.
3. Roboty mostowe:
- WS-1
- Montaż prefabrykowanych desek gzymsowych.
- Betonowanie karp.
- WS-2
- Betonowanie ścianki zaplecznej w osi P1 JP.
- Betonowanie ścianki zaplecznej w osi P1 JL.
- Montaż dylatacji w osi P1 JP.
- Montaż dylatacji w osi P1 JL.
- Przygotowanie powierzchni betonowej ustroju pod izolację grubą – śrutowanie.
- WS-4:
- Zasypki.
- WD-7
- Roboty zbrojarskie ustroju.
- Betonowanie ustroju.
- Zasypki.
- WD-8
- Roboty zbrojarskie ustroju.
- ED-9
- Roboty zbrojarskie skrzydła w osi P1 JL.
- Beton skrzydła w osi P1 JL.
- Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P1 JL i JP.
- Betonowanie poprzecznicy w osi P1 JL i JP.
- Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P3 JL.
- Betonowanie poprzecznicy w osi P3 JL.
- Montaż belek T-21 JP i JL.
- Drenaż zasypki (geokompozyt drenażowy).
- Drenaż zasypki (Rura drenarska fi50-150 z obsypaniem).
- Zasypki.
- PZDs-10
- Zasypki.
- „Parasol” z warstwy geomembrany i dwóch warstw geowłókniny.
- Drenaż „Parasola”.
- Roboty zbrojarskie wieńców konstrukcji stalowej.
- PZDd-13
- Montaż konstrukcji stalowej.
- Zasypka inżynierska.
- WD-14
- Montaż dylatacji.
- Izolacja gruba.
- WS-15
- Zasypka inżynierska.
- Montaż konstrukcji stalowej.
- PZDd-16
- Montaż belek T.
- Zbrojenie płyty ustroju nośnego.
- Beton ustroju nośnego.
- WD-16A
- Montaż zbrojenia ustroju nośnego.
- WD-17
- Beton poprzecznic.
- PZDs-18
- Zasypka inżynierska.
- WD-19
- Montaż dylatacji.
- Zbrojenie płyt przejściowych.
- Beton płyt przejściowych.
- PZDs-20
- Beton ustroju nośnego.
- Zasypka inżynierska.
- WS-21
- Zasypka inżynierska.
- WS-24
- Zbrojenie ustroju.
- Zasypki.
- Zbrojenie płyt przejściowych P2.
- P1, P2 Beton niekonstrukcyjny pod płyty przejściowe.
- WD-25
- Zbrojenie ustroju nośnego.
- PZDd-26
- P1, P2 Skrzydła – Zbrojenie.
- Betonowanie skrzydeł P1 P i L, P2 L.
- Montaż belek.
- Zasypka.
- WD-27
- Zasypka fundamentów P2, P3.
- Montaż łożysk.
- WS-28
- P2 Ścianka zapleczna JL – Beton.
- Poprzecznice P1, P2 – Zbrojenie.
- Poprzecznice P1, P2 – Beton.
- P1 skrzydła JP, JL – Beton.
- Zasypka fundamentów P1, P2.
- PZDd-29
- Zasypka.
- Drenaż.
- PZDs-31
- Zasypka.
- Wykonanie parasola.
- Drenaż.
- WD-32
- P1 Skrzydła – Zbrojenie.
- P1 Skrzydła – Beton.
- P5 Fundament – Zbrojenie.
- P5 Fundament – Beton.
- Poprzecznice P2, P3 – Zbrojenie.
- Poprzecznice P2, P3 – Beton.
- WD-33
- Zbrojenie fundamentów P4, P5.
- Betonowanie fundamentów P4, P5.
4. Roboty branżowe:
Kanalizacja deszczowa:
- Wpusty deszczowe na drodze DK8, km. 0+700.
- Wpusty deszczowe, km. 1+700 – 2+000.
- KD 67, km. 8+700.
- Wpusty deszczowe, km. 9+900 – 10+200.
- KD 143, km. 18+500.
- Wpusty deszczowe, km. 18+500 – 19+300.
- Wpusty deszczowe, km. 21+300.
Przepusty:
- PZDd-23, km. 16+600.
Teletechnika:
- Kanał technologiczny WS, km. 0+700.
- Kolizje Orange 14 - Budzisko.
Wodociąg:
- Kolizja W16, km. 23+690.
Kanalizacja sanitarna:
- KS przy MOP Budzisko Zachód, km. 23+800.
- Wybudowanie oczyszczalni ścieków, km. 23+920.
Zbiorniki:
- Wykop ZB 14, km. 5+800.
- Wykop ZB 15, km. 5+950.
- Wykop ZB 19, km. 8+670.
- Wykop ZB 20, km. 8+850.
- Wykop ZB 33, km. 14+200.
- Wykop ZB 49, km. 20+200.
- Wykop ZB 53, km. 23+300.