21.06.2021 – 27.06.2021 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze prowadzone w ilości zależnej od prac na budowie:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. 1+210 – 1+510 L i P (W4, W3); 1+520 – 1+670 L i P (W8); 2+100 – 2+409 L i P (W2); 5+860 – 5+877 L i P (W13, W12, W11); 5+850 – 5+877 L i P (W10, W9); 5+910 – 5+940 L i P (W7); 5+910 – 5+950 L i P (W6, W5); DJ1 0+000 – 0+260 (W1); DJ1 0+410 - 0+470 (W1); DJ4 0+270 – 0+350 (W6); DJ4 0+260 – 0+350 (W5); DJ4 0+260 – 0+360 (W4, W3); 8+700 – 8+820 (W3, W2); 10+580 – 10+640 (W2); 12+770 – 12+810 (W3, W2, W1); 15+840 – 15+960 (W2); 15+995 – 16+370 (W2, W1); DG5 0+190 – 0+210 (W3); DG9 0+380 – 0+420 (W4); DG9 0+500 – 0+550 (W3); DG11 0+580 – 0+600 (W2); DG101621B 0+050 – 0+080 (W6, W5); TG 16+580 – 16+670 (W4, W3); TG 20+100 – 20+240 (W2); TG 20+270 – 20+380 (W5, W4); TG 20+720 – 21+120 (W1); TG 20 0+040 – 0+240 (W1), MOP B-Z; L02A (W9, W8); L23 (W7); L22 (W6); MOP B-W: L 05 (W4); L07 (W7).
  • Wykop, km. 3+000 - 3+590; 9+860 – 10+100; 11+960 – 12+590; DG5 0+220 – 0+320; DG6 0+110 – 0+170; DG7 0+000 – 0+260; TG 20+470 – 20+700 str. P; TG 22+500 – 22+700; DJ16;  PD Budzisko MOP B-Z, MOP B-W L07.
  • Wymiana gruntów, km. DG 101629B 0+535 – 0+600.
  • WUP, km. 9+850 – 9+930 JL; DG6 0+540 – 0+797,78; DG7 0+100 – 0+260; DG9 0+570 – 0+670; DG101618B 0+490 - 0+640; TG 20+425 – 20+725 JP.
  • Warstwa mrozoochronna, km. 9+850 – 10+110 JL; TG 20+425 – 20+725 JP.
  • GWN, km. 10+110 – 10+330 JL; 14+010 – 14+310 JP; TG 22+000 – 22+300.
  • Podbudowa CNR, km. TG 21+200 – 22+350 P; 21+200 – 22+000 L.
  • Podbudowa pomocnicza z KŁSM, km. 4+390 - 4+760 L; 9+850 – 10+110 JL; 14+010 – 14+310 JP.
  • Materac geosyntetyczny, km. 5+864 – 5+880.
  • Nawierzchnia z kostki kamiennej 15/17, km. DW 651 0+391.
  • Prace brukarskie – ustawienie krawężników, km. DK8.
  • Krawężnik kamienny, km. DW 651 0+195 – 0+420 L.
  • Krawężnik betonowy, km. DW 651 0+220 – 0+330.
  • Humusowanie skarpy, km. 10+800 – 12+600 str. lewa.

3. Roboty mostowe:

  • WS-2 - Beton kap JP i JL.
  • WS-2 - Montaż prefabrykowanych desek gzymsowych JP.
  • WS-2 - Kolektor odwodnieniowy JP i JL.
  • WD-7 - Beton ścianki zaplecznej w osi P1.
  • WD-7 - Izolacja gruba.
  • ED-9 - Zbrojenie ustroju JP i JL.
  • PZDs-10 - Beton wieńca strona lewa.
  • PZDd-13 - Parasol ochronny Viacon.
  • WD-14 - Zasypka inżynierska.
  • WD-14 - Beton podkładowy pod płyty przejściowe.
  • WS-15 - Drenaż.
  • WS-15 - Parasol ochronny Viacon.
  • PZDd-16 - Zbrojenie płyt przejściowych.
  • WD-17 - Szalowanie ustroju nośnego.
  • WD-17 - Zbrojenie ustroju nośnego.
  • WD-19 - Izolacja gruba.
  • PZDs-20 - Zasypki pod płyty przejściowe.
  • WD-25 - Zasypka.
  • PZDd-26 - Zbrojenie ustroju nośnego.
  • PZDd-26 - Drenaż P1, P2.
  • WS-28 - P1 Skrzydło JL etap II - Beton.
  • WS-28 - P2 Skrzydło JP etap I - Beton.
  • WD-32 - Zbrojenie skrzydeł P5.
  • WD-32 - P1, P5 Ciosy podłożyskowe - Beton.
  • WD-32 - P1 Ścianka zapleczna - Beton.

4. Roboty branżowe:

Zbiorniki:

  • Umocnienia ZB 15, km. 5+950.
  • Umocnienia ZB 17, km. 7+300.
  • Umocnienia ZB 19, km. 8+700.
  • Wymiana gruntu ZB 24, km. 10+800.
  • Wymiana gruntu ZB 33, km. 14+200.
  • Roboty ziemne ZB 48, km. 19+700.
  • Dociążenie ZB 49, km. 20+200.
  • Umocnienia ZB 56, km. 24+000.

     Kanalizacja deszczowa:

  • KD104, km. 12+800.
  • Wpusty deszczowe, km. 13+900 – 14+000.
  • KD128, km. 15+200.
  • KD136, km. 17+100.
  • KDSQ2, km. 17+200.
  • KD157, KD158, km. 20+700.
  • KDQ3 - WS24.
  • KD182 - MOP Budzisko.
  • KD198 - MOP Budzisko.
  • Wp752,749, wo8, wo14, wo15, wo16, wo1, wo7, wo13, wo9, wo6, wo10, wo11, wo12, wo4, wo5, wo2, wo3, km. 16+300; DG11.

     Drenaż:

  • Drenaż w pasie rozdziału, km. 7+100 – 8+160.

     Kanalizacja sanitarna:

  • KS-1 MOP Wschód - Montaż kanału, km. 23+400.

     Sieć wodociągowa:

  • W16 Montaż wodociągu, km. 23+400.

Przepusty:

  • Przepust PE3.1, km. 7+930.

     Kanał technologiczny:

  • Kanał technologiczny od studni 164 do 170, km. 17+150 – 18+500.

     Zasilanie:

  • Układanie rur osłonowych, km. 7+330.
  • Układanie rur osłonowych, km. 8+380.

     Oświetlenie:

  • Układanie kabla oświetleniowego, km. 0+000 – 0+500 JL (wraz z łącznicą L04).
  • Układanie kabla oświetleniowego, km. 0+150 – 0+650 JP.
  • Układanie kabla oświetleniowego DK8.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Przygotowanie STWiORB (drogowe, mostowe, branżowe).
  • Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).