28.06.2021 – 04.07.2021 r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze prowadzone w ilości zależnej od prac na budowie:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. 2+250 – 2+409 L i P (W2); 2+420 – 2+675 L i P (W6, W5); 8+700 – 8+750 (W1); 15+840 – 15+960 (W1); 15+995 – 16+370 (W1); DJ9 0+000 – 0+656,97 (W1); DG11 0+330 – 0+540 (W2); DG101621B 0+340 – 0+390 (W3); DG101621B 0+530 – 0+580 (W7); DG101621B 0+510 – 0+670 (W6); TG 16+560 – 16+670 (W3); TG 20+270 – 20+380 (W3); DG 20 0+650 – 710 (W10); MOP B-Z; L02A (W7); L23 (W6); L22 (W4); MOP B-W: L 04 (W3); L06 (W3); L07 (W6).
- Wykop, km. 3+000 - 3+590; 9+860 – 10+100; 11+960 – 12+590; DG5 0+220 – 0+320; DG6 0+110 – 0+170; DG7 0+000 – 0+260; TG 20+470 – 20+700 str. P; TG 22+500 – 22+700; DJ16; PD Budzisko MOP B-Z, TG 20+425 – 2+725 JP.
- WUP, km. DG9 0+570 – 0+670; DG101618B 0+490 - 0+640; PUT L 17+500 – 18+500; TG 20+425 – 20+725 JP.
- Warstwa mrozoochronna, km. TG 20+425 – 20+725 JP.
- GWN, km. 10+110 – 10+330; 12+600 – 12+920; 13+830 – 14+310 JP; 15+140 – 15+420 JP; 16+200 – 16+370; DG 101621B 0+140 – 0+250; DG 101618B 0+070 – 0+320; DG 101618B 0+360 – 0+490; TG 20+720 – 21+120.
- Podbudowa CNR, km. TG 22+000 – 22+350 L.
- Podbudowa pomocnicza z KŁSM, km. 8+200 – 8+600 PUT L; 9+000 – 9+800 PUT L; 13+830 – 14+310 JP.
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej cementem C8/10 gr. 20cm, km. S61 21+200 – 22+300 L i P.
- Nawierzchnia z kostki kamiennej 15/17 na pcp 1:4, km. DW 651 0+391 Rondo.
- Prace brukarskie – krawężnik kamienny - DK8 – Rondo WSP L02/L04.
- Prace brukarskie – ściek trójkątny – WSP L04.
- Krawężnik kamienny, km. DW 651 0+195 – 0+250.
- Kostka betonowa gr. 8 cm - DW 651, wyspy dzielące.
- Obrzeże betonowe 8x30, km. DW 651 0+195 – 0+410 L.
- Humusowanie skarpy, km. 10+800 – 12+600 str. lewa.
3. Roboty mostowe:
- WS-1 - Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych – hydrofobizacja.
- WS-1 - Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych – chlorki.
- WS-2 - Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych – hydrofobizacja.
- WS-2 - Beton kap chodnikowych JP,JL Segmenty 1.1.
- WS-2 - Beton ścianki zaplecznej w osi P3 JP.
- WD-7 - Montaż dylatacji w osi P3.
- WD-7 - Montaż kolektora odwodnieniowego.
- WD-7 - Rura osłonowa w gruncie.
- WD-8 - Beton ustroju.
- ED-9 - Roboty zbrojarskie ustroju JP i JL.
- ED-9 - Zasypka.
- ED-9 - Drenaż zasypki (geokompozyt drenażowy).
- ED-9 - Drenaż zasypki (Rura drenarska fi50 -150 z obsypaniem).
- PZDd-13 - Drenaż przy parasolu.
- PZDd-13 - Zasypka parasola.
- WD-14 - Zasypka inżynierska przyczółka P1.
- WD-14 - Zbrojenie płyty przejściowej.
- WS-15 - Zasypka parasola.
- PZDd-16 - Beton płyt przejściowych.
- WD-16A - Beton ścianki zaplecznej na P1.
- WD-17 - Szalowanie ustroju nośnego.
- WD-17 - Zbrojenie ustroju nośnego.
- WD-19 - Montaż kolektora odwodnieniowego.
- PZDs-20 - Beton podkładowy pod płyty przejściowe.
- PZDs-20 - Zbrojenie płyt przejściowych.
- PZDs-20 - Montaż dylatacji.
- WD-25 - Zasypka.
- WD-25 - Montaż dylatacji P1.
- PZDd-26 - Zasypka.
- WD-27 - P4 Poprzecznica - Beton.
- WD-27 - Zasypka.
- WD-27 - Drenaż P1, P4.
- WS-28 - P2 Skrzydło JP Etap II - Zbrojenie.
- WS-28 - P2 Skrzydło JP etap II - Beton.
- WS-28 - Zasypka.
- WD-32 - P5 Ścianka zapleczna - Zbrojenie.
- WD-32 - P5 Ścianka zapleczna - Beton.
- WD-32 - Poprzecznica P1 - Zbrojenie.
- WD-32 - Poprzecznica P1 - Beton.
- WD-32 - Zbrojenie skrzydeł P5.
- WD-33 - P5 Korpus - Zbrojenie.
4. Roboty branżowe:
Zbiorniki:
- Umocnienia ZB 15, km. 5+950.
- Umocnienia ZB 19, km. 8+700.
- Wymiana gruntu ZB 24, km. 10+800.
- Wymiana gruntu ZB 33, km. 14+200.
- Roboty ziemne ZB 48, km. 19+700.
- Umocnienia ZB 56, km. 24+000.
Kanalizacja deszczowa:
- KD69, km. 8+750.
- Wpusty, km. 8+700 – 8+800.
- KDQ3 – WS24.
- KDQ2 – WS24.
- Wpusty deszczowe, km. 18+900.
- KD182 – MOP Budzisko.
- KD189 – MOP Budzisko.
Drenaż:
- Drenaż krawędziowy, km. 7+400 – 7+900.
Sieć wodociągowa:
- W16 Montaż wodociągu, km. 23+400.
- W16 Próba ciśnieniowa, km. 23+200.
Kanał technologiczny:
- Budowa kanału technologicznego od węzła Szypliszki, km. 17+100.
Zasilanie:
- Układanie rur osłonowych – DK8.
Oświetlenie:
- Układanie kabla oświetleniowego, km. 0+500 – 0+650 JP.
- Układanie kabla oświetleniowego, km. 17+400 – 18+050 (wraz z łącznicą WSZ-L02).
5. Roboty kubaturowe:
- Zbrojenie ław fundamentowych – MOP Budzisko Zachód
6. Wykonawca pracował nad:
- Przygotowanie STWiORB (drogowe, mostowe, branżowe).
- Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).