Przejdź do treści
GDDKiA
Rzeczpospolita Polska
UE CEF

Główna nawigacja

  • Aktualności
  • Zakres robót
  • Postęp robót
  • Galeria
  • Podwykonawcy
  • Kontakt
  • Archiwum
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego, km. 10+100
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego, km. 10+100
Spryskanie środkiem hydrofobowym warstwy nawierzchniowej z betonu cementowego, km. 10+100
ED-3 Zbrojenie KAP-D seg. 2, km. 1+566
WD-27 Zbrojenie KAP-2 seg. 1, km. 19+844
WD-25 Obiekt inżynierski - widok od strony Suwałk, km. 18+503
Podbudowa pomocnicza, km. 3+300
Humusowanie skarp, km. 5+500
Podbudowa pomocnicza, km. 17+000
Cięcie dylatacji na betonie nawierzchniowym, km. 11+550
Cięcie dylatacji na betonie nawierzchniowym, km. 11+500
Układanie nawierzchni betonowej na łącznicy  L04 WSP, km. TG 0+300
Układanie nawierzchni betonowej na łącznicy  L04 WSP, km. TG 0+300
PZDs-20 Obiekt inżynierski - widok od strony Wschodu, km. 14+862
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego L04 WSP, km. TG 0+300
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego L04 WSP, km. TG 0+300
Spryskanie środkiem hydrofobowym warstwy nawierzchniowej z betonu cementowego L04 WSP, km. TG 0+300
Układanie podbudowy z betonu asfaltowego, km. 0+520 - 0+720
 WD-14 Podpora P3 - widok od strony Suwałk, km. 9+847
WD-16A Obiekt inżynierski - widok od strony Budziska, km. 11+423
WD-17 Obiekt inżynierski - widok od strony Suwałk, km. 12+194
WD-27 Układanie izolacji z papy termozgrzewalnej, km. 19+844
WD-27 Obiekt inżynierski - widok od strony Suwałk, km. 19+844
WD-32 Obiekt inżynierski - widok od strony Suwałk, km. 22+777
WS-21 Obiekt inżynierski - widok od strony Wschodu, km. 15+232
WS-22 Śrutowanie powierzchni płyty nośnej, km. 15+962
WS-28 Układanie warstwy wiążącej z asfaltu twardolanego, km. 20+401
WS-28 Układanie warstwy wiążącej z asfaltu twardolanego, km. 20+401
WS-28 Obiekt inżynierski - widok od strony Wschodu, km. 20+401
ZB R 23 Budowa zbiornika retencyjnego, km. 10+500 str. L
Zbiornik retencyjny ZB R 23, km. 10+500
Układanie 2 warstwy podbudowy z betonu asfaltowego, km. 0+520 - 0+720
PZGd-5A Skręcanie konstrukcji stalowej, km. 2+934
 Humusowanie skarpy, km. 2+700 - 2+800 P
Humusowanie skarpy, km. 10+400 - 10+500 L
  • Liczba odwiedzin: 200190
Ostatnia aktualizacja: 09/08/2022