Przejdź do treści
GDDKiA
Rzeczpospolita Polska
UE CEF

Główna nawigacja

  • Aktualności
  • Zakres robót
  • Postęp robót
  • Galeria
  • Podwykonawcy
  • Kontakt
  • Archiwum
Warstwa ścieralna, km. 0+950
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego na pasie włączenia do ciągu głównego, km. TG 1+100
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego na pasie włączenia do ciągu głównego, km. TG 1+150
 Spryskanie środkiem hydrofobowym warstwy nawierzchniowej z betonu cementowego na pasie włączenia do ciągu głównego, km. TG 1+200
PZGd-5a Konstrukcja stalowa K3, km. 3+120
PZGd-5a Obiekt inżynierski - widok od strony Suwałk, km. 3+120
Podbudowa zasadnicza C8/10, km. 3+300
Podbudowa zasadnicza C8/10, km. 3+300
Podbudowa zasadnicza na UTPU, km. 4+000
Skropienie kruszywa pod warstwę podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego, km. 5+800
Humusowanie skarp, km. 9+700
Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej, km. 16+000
Humusowanie pasa rozdziału, km. 21+700
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego, km. 13+750
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego, km. 13+750
Spryskanie środkiem hydrofobowym warstwy nawierzchniowej z betonu cementowego, km. 13+750
ED-3 Zbrojenie kapy na skrzydle P1 JP, km. 1+566
ZDd-13 Umocnienie sztywne konstrukcji stalowej - widok od zachodu, km. 8+725
Przepust ekologiczny, umocnienie sztywne PE-7 - strona zachodnia, km. 13+609
WD-25 Bariery skrajne na szerokiej kapie, km. 18+503
WD-25 Bariery skrajne na wąskiej kapie, km. 18+503
WD-27 Obiekt inżynierski - widok od podpory P1 strona Budzisko, km. 19+844
WD-27 Obiekt inżynierski - widok od podpory P1 strona Suwałki, km. 19+844
WS-12 Umocnienie sztywne konstrukcji stalowej - widok od zachodu, km. 8+157
Budowa zbiornika ZB40 km. 17+100
 Podbudowa z KŁSM, DP 1039B
I warstwa podbudowy z asfaltu AC 22 P km. 1+366
  • Liczba odwiedzin: 200190
Ostatnia aktualizacja: 09/08/2022