Przejdź do treści
GDDKiA
Rzeczpospolita Polska
UE CEF

Główna nawigacja

  • Aktualności
  • Zakres robót
  • Postęp robót
  • Galeria
  • Podwykonawcy
  • Kontakt
  • Archiwum
Podbudowa zasadnicza na UTPU, km. TG 17+200
Profilowanie koryta rzeki, km. 2+850
Wałowanie pasa dzielącego, km. 22+600
Zahumusowanie pasa dzielącego, km. 1+300
Zahumusowanie pasa dzielącego, km. 1+600
Zahumusowanie skarp, km. 2+900
Skropienie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego, km. 17+250
Warstwa ścieralna na DJ8, km. TG 7+200
ED-9 Próbne obciążenie obiektu JP, km. 5+876
PZGd-5a Mur oporowy na podporze P4 strona Budzisko, km. 3+120
Układanie warstwy ścieralne z SMA przed obiektem WS-24 JP, km. 17+020
WS-24 Bariery drogowe w pasie dzielącym JP, km. 17+149
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego, km. 18+500
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego, km. 18+500
Spryskanie środkiem hydrofobowym warstwy nawierzchniowej z betonu cementowego, km. 18+500
WD-25 Obiekt inżynierski - widok od strony Budziska, km. 18+503
WD-25 Obiekt inżynierski - widok od strony Suwałk, km. 18+503
WD-25 Schody skarpowe przy podporze P1 strona Budzisko, km. 18+503
WD-27 Obiekt inżynierski - widok od strony Budziska, km. 19+844
WD-27 Obiekt inżynierski - widok od strony Suwałk, km. 19+844
WD-27 Podpora P1 z wykonanymi schodami skarpowymi, km. 19+844
Zamontowane bariery drogowe, km. 18+200
  • Liczba odwiedzin: 200190
Ostatnia aktualizacja: 09/08/2022