26.04.2021 – 02.05.2021 r.

 

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp – WSP L04 0+100 – 0+487 (W4); 0+000 – 0+310 (W1, GWN); 0+325 – 0+715 L (W3); 7+070 - 7+090 (W2); 7+100 – 7+120 (W6); 8+180 - 8+190 (W7, W8, W9); 8+180 – 8+200 (W6, W5); 10+380 -10+590 (W4); 10+670 - 10+810 (W4); 11+710 – 11+950 JL (W1); 12+810 – 12+840 (W18); 12+810 – 12+850 (W17, W16); 12+810 – 12+860 (W15, W14); 12+810 – 12+870 (W13, W12); 12+810 – 12+880 (W11); 13+980 – 14+280 (W4); 14+920 – 15+060 (W3); 15+060 – 15+230 (W8, W7); 15+250 – 15+420 (W3);  DJ8 0+860 – 0+960 (W6, W5); DJ8 0+850 – 1+110 (W4); DG 101621B 0+140 – 0+220 (W4, W3); DG 101618B 0+360 – 0+390; TG 16+610 - 16+770 (W14, W13); TG 16+770 – 17+090 (W6, W5); TG 18+630 – 18+860 (W2); DG 20 0+100 – 0+210 (W9); TG 20 0+100 – 0+210 (W9); MOP B-Z L 02A W8; L22 W4; L23 W6.
  • Wykop, km. 1+680 - 2+100; 3+000 - 3+590; 4+800 – 5+120; 9+860 – 10+110; 11+460 - 11+690; 11+960 – 12+190; 12+920 - 13+120; DG 20 0+310 – 0+600; TG 22+500 – 22+700; PD Budzisko str. lewa; MOP B-Z.
  • Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5, km. TG 17+370 – 17+550.
  • Warstwa mrozoochronna, km. 12+920 – 13+100 JP; TG 17+730 – 17+880; TG 18+060 – 18+260; W. Szypliszki L02.
  • GWN, km. TG 17+550 – 17+730; 17+880 – 18+060.
  • Podbudowa pomocnicza z KŁ 0-31,5 CNR, km. 4+800 – 5+470 L; 12+920 – 13+680 JP.
  • Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej CNR, km. TG 18+050 – 18+550.
  • Podbudowa zasadnicza C8/10, km. 8+230 – 8+530 JP.
  • Podłoże pod konstrukcję, km. 5+500 – 5+710 L; WSP L02 0+250 – 0+340.

3. Roboty mostowe:

  • WS-2 – Zbrojenie ścianki zaplecznej w osi P1 JP.
  • WD-7 – Roboty zbrojarskie poprzecznic – etap II.
  • ED-9 – Zbrojenie poprzecznicy w osi P2 JL.
  • ED-9 – Beton poprzecznicy w osi P2 JP i JL.
  • ED-9 – Zbrojenie poprzecznicy P3 JP.
  • ED-9 – Beton poprzecznicy w osi P3 JP.
  • ED-9 – Zasypka.
  • PZDs-10 – Zasypka.
  • WS-11 – Zasypka.
  • WS-11 – „Parasol” z warstwy geomembrany i dwóch warstw geowłókniny.
  • WS-11 – Drenaż „Parasola”.
  • PZDd-13 – Beton – Korpus Oś A Segment 1.1,1.4.
  • PZDd-13 – Beton – Korpus Oś A Segment 1.2.
  • PZDd-13 – Montaż konstrukcji stalowej.
  • WS-15 – Zasypka inżynierska.
  • WD-16A – Montaż belek prefabrykowanych.
  • PZDs-18 – Zasypka inżynierska.
  • PZDs-20 – Roboty ciesielskie przy ustroju nośnym NP.
  • PZDs-20 – Zbrojenie ustroju nośnego.
  • PZDs-20 – Zasypka inżynierska.
  • PZDs-20 – Drenaż za przyczółkiem.
  • WS-21 – Drenaż zasypki.
  • WS-24 – Zasypka.
  • WS-24 – Drenaż P1.
  • WS-24 – Zbrojenie ustroju.
  • WD-25 – Zasypka.
  • PZDd-26 – P1, P2 Skrzydła – Zbrojenie.
  • PZDd-26 – P2 Skrzydło JP – Beton.
  • WD-27 – P1, P4 Ciosy.
  • WS-28 – P2 Ścianka zapleczna JP.
  • WS-28 – P1 Ścianka zapleczna JL – Zbrojenie.
  • WS-28 – P1 Ścianka zapleczna JL – Beton.
  • PZDd-29 – Wykonanie parasola.
  • PZDd-29 – Zasypka.
  • WD-32 – P4 Filary.
  • WD-32 – P5 Beton wyrównawczy pod ławę fundamentową.

4. Roboty branżowe:

    Zbiorniki:

  • Wykop ZB 14, km. 5+850.
  • Wykop ZB 15, km. 5+950.
  • Wykop ZB 49, km. 20+200.
  • Rampa zjazdowa do zbiornika ZB 50.1, km. 21+700.

     Kanalizacja deszczowa:

  • Wypusty deszczowe, km. 5+100 – 5+400.
  • KD-74, km. 9+850.
  • KD-75, km. 9+800.
  • Wpusty deszczowe, km. 15+400 – 15+840.

    Melioracje:

  • Wykonanie kanału Mel 26, km. 16+750.

    Kanał technologiczny:

  • Budowa poprzeczek kanału technologicznego, km. 0+710.
  • Budowa kanału technologicznego, km. 7+850 – 8+010.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Przygotowanie STWiORB (drogowe, mostowe, branżowe).
  • Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).