19.04.2021 – 25.04.2021 r.

 

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp – WSP L03 0+240 – 0+460 (W6); 0+000 – 0+310 (W1); 0+325 – 0+530 (W3); 1+300 – 1+513 (W9); 1+520 – 1+650 (W13); 3+600 – 3+810 (W4, W3); 5+720 – 5+850 P (W4); 6+630 – 6+715 (W1); 7+070 - 7+090 (W4); 7+100 – 7+120 (W8, W7); 8+590 - 8+700 (W1); 10+380 - 10+600 (W5); 10+670 - 10+820 (W5); 12+810 – 12+840 (W17, W16); 14+690 – 14+870 (W1); 14+920 – 15+060 (W1); 15+110 – 15+230 (W10, W9); DJ8 0+890 – 0+930 (W9); DJ8 0+880 – 0+940 (W8); DJ8 0+870 – 0+950 (W7); DJ8 1+040 – 1+080 (W6); DJ8 1+030 - 1+090 (W6); TG 16+680 - 16+770 (W15, W14); TG 16+770 – 17+050 (W8, W7); TG 18+780 – 18+850 (W3); DG 20 0+140 – 0+205 (W10); MOP B-Z L 06 W; L 07; L 11; L 13; L 15 – W3; MOP B-W L03; L04; L05; L06: W5, W6, W7, W8.
  • Wykop, km. 1+680 - 2+100; 3+000 - 3+590; 4+800 – 5+120; 9+860 – 10+110; 11+460 - 11+690; 11+960 – 12+190; 12+920 - 13+120; DG 20 0+310 – 0+600; TG 22+500 – 22+700; PD Budzisko str. lewa; MOP B-Z.
  • Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5, km. 5+960 – 6+370; 9+650 - 9+850 JL, 11+460 – 11+700 JL, 14+310 – 14+560 JP, TG 17+730 – 17+880; TG 18+060 - 18+260.
  • Warstwa mrozoochronna, km. 11+460 – 11+700 JL; 13+100 – 13+510 JP; 14+310 – 14+560 JP; 15+670 – 15+840 JL; TG 18+260 – 18+570.
  • GWN, km. 9+370 – 9+650 JL; 13+510 – 13+680 JP; 15+430 – 15+670 JP i JL.
  • Podbudowa pomocnicza z KŁ 0-31,5 CNR, km. 8+920 – 9+850 JP; 10+940 – 11+400 JP.
  • Podbudowa pomocnicza z CBR≥60%, km. 4+390 – 4+750 P; 5+320 – 5+470 L.

3. Roboty mostowe:

  • WS-2 – Roboty zbrojarskie ustroju JL.
  • WS-2 – Betonowanie ustroju JL.
  • WS-2 – Zasypki.
  • WD-8– Montaż belek typu T-21.
  • WD-8 – Betonowanie ścianki zaplecznej w Osi P3.
  • ED-9 – Roboty zbrojarskie skrzydła podpora P1 JP.
  • ED-9 - Betonowanie skrzydła w Osi P1 JP.
  • ED-9 – Betonowanie ciosów podłożyskowych w Osi P1 i P3 JL.
  • ED-9 – Montaż łożysk w Osi P1 i P3 JL.
  • ED-9 – Roboty zbrojarskie poprzecznicy w Osi P2 JP.
  • PZDs-10 – Zasypki.
  • WS-11 – Zasypki.
  • PZDd-13 – Zbrojenie ław i ścian.
  • PZDd-13 – Beton - Ława fundamentowa Oś A Segment 1.2; 1.4.
  • PZDd-13 – Beton – Korpus Oś B Segment 1.2, 1.4.
  • WD-14 – Montaż dylatacji.
  • PZDd-16 – Beton – P2 Skrzydło JL.
  • PZDd-16 – Beton – Poprzecznice.
  • PZDd-16 – Montaż łożysk.
  • WD-16A – Rozszalunek skrzydełek – prace porządkowe.
  • WD-17 – Montaż łożysk
  • PZDs-18 – Izolacja cienka na ścianach.
  • PZDs-18 – Zasypka inżynierska.
  • PZDs-20 – Roboty ciesielskie przy ustroju nośnym NP.
  • PZDs-20 – Zbrojenie ustroju nośnego.
  • PZDs-20 – Zasypka inżynierska.
  • PZDs-20 – Drenaż za przyczółkiem.
  • WS-21 – Drenaż zasypki.
  • WS-24 – Zasypki.
  • WS-24 – Drenaż, podpora P2.
  • WS-24 – Ustrój nośny – Zbrojenie.
  • WD-25 – Zasypka.
  • PZDd-26 – P1, P2 Poprzecznice JL, JP – Zbrojenie.
  • PZDd-26 – P1, P2 Poprzecznice JL, JP – Beton.
  • WS-28 – Montaż łożysk P1, P2.
  • WD-32 – P3 Filary – Beton.
  • WD-33 – DSM.
  • WD-32 – Zbrojenie skrzydeł P1.
  • WD-33 – DSM.
  • WD-33 – P4 Beton wyrównawczy pod ławę fundamentową.
  • WD-33 – P5 Beton wyrównawczy pod ławę fundamentową.

4. Roboty branżowe:

     Zbiorniki:

  • Zdjęcie humusu ZB 14, km. 5+850.
  • Wykop ZB 14, km. 5+850.
  • Zdjęcie humusu ZB 15, km. 5+950.
  • Wykop, km. 5+950.
  • Zdjęcie humusu ZB 49, km. 20+200.
  • Wykop ZB 49, km. 20+200.
  • Umocnienie zbiornika ZB 50.1, km. 21+700.

      Kanalizacja deszczowa:

  • KD-6, km. 0+800.
  • KD-50, km. 6+700.
  • KD-72, km. 9+850.
  • KD-74, km. 9+850.
  • KD-138a, km. 17+400.
  • Wpusty, km. 17+500.

     Melioracje:

  • Wykonanie kanału Mel 26, km. 16+750.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Przygotowanie STWiORB (drogowe, mostowe, branżowe).
  • Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).